Friscado - 2010-03-09 11:49:21

W naszej grze stosujemy dosyć nietypowy system cech. Każda z nich przekłada się na pewne dane fizyczne charakteryzujące naszą postać. Tak więc:

Siła - im wyższa, tym cięższe przedmioty możemy podnosić. Za każdy jeden punkt siły możemy podnieść 5kg.

Szybkość - wraz z jej wzrostem, zwiększa się nasza szybkość. Za każdy jeden punkt szybkości poruszamy się 5km/h szybciej

Wytrzymałość - określa, jakie uderzenia jesteśmy w stanie przeżyć. Za każdy jeden punkt wytrzymałości możemy przeżyć uderzenie o 5N (niutonów) większe.

Przeliczniki:

Siła uderzenia - w codziennym życiu siłę oblicza się ze wzoru:

F=ma

F-siła
m-masa
a-przśpieszenie

Jako, że nie jesteśmy w stanie określać na każdym kroku przyśpieszenia danej postaci, więc modyfikujemy go na potrzeby gry:

F=mV

F-siła
m-masa
V-prędkość

www.thoriaots.pun.pl www.matfiznorwid.pun.pl www.spanishinquisition.pun.pl www.angelking47.pun.pl www.dblegendarysprites.pun.pl