W naszej grze stosujemy dosyć nietypowy system cech. Każda z nich przekłada się na pewne dane fizyczne charakteryzujące naszą postać. Tak więc:
Siła - im wyższa, tym cięższe przedmioty możemy podnosić. Za każdy jeden punkt siły możemy podnieść 5kg.
Szybkość - wraz z jej wzrostem, zwiększa się nasza szybkość. Za każdy jeden punkt szybkości poruszamy się 5km/h szybciej
Wytrzymałość - określa, jakie uderzenia jesteśmy w stanie przeżyć. Za każdy jeden punkt wytrzymałości możemy przeżyć uderzenie o 5N (niutonów) większe.
Przeliczniki:
Siła uderzenia - w codziennym życiu siłę oblicza się ze wzoru:
F=ma
F-siła
m-masa
a-przśpieszenie
Jako, że nie jesteśmy w stanie określać na każdym kroku przyśpieszenia danej postaci, więc modyfikujemy go na potrzeby gry:
F=mV
F-siła
m-masa
V-prędkość
MOJA KP
UWAGA: W najbliższym czasie bede miec ograniczony ograniczony dostęp do komputera, dlatego też moje wejścia będą żadsze. Z góry przepraszam z utrudnienia, które wystąpią. Obiecuję, że postaram się do tego nie dopuścić.
Offline