#1 2010-03-09 11:49:21

Friscado

Administrator/Cichy bohater

Zarejestrowany: 2010-03-09
Posty: 243
Punktów :   

Cechy, a możliwości postaci

W naszej grze stosujemy dosyć nietypowy system cech. Każda z nich przekłada się na pewne dane fizyczne charakteryzujące naszą postać. Tak więc:

Siła - im wyższa, tym cięższe przedmioty możemy podnosić. Za każdy jeden punkt siły możemy podnieść 5kg.

Szybkość - wraz z jej wzrostem, zwiększa się nasza szybkość. Za każdy jeden punkt szybkości poruszamy się 5km/h szybciej

Wytrzymałość - określa, jakie uderzenia jesteśmy w stanie przeżyć. Za każdy jeden punkt wytrzymałości możemy przeżyć uderzenie o 5N (niutonów) większe.

Przeliczniki:

Siła uderzenia - w codziennym życiu siłę oblicza się ze wzoru:

F=ma

F-siła
m-masa
a-przśpieszenie

Jako, że nie jesteśmy w stanie określać na każdym kroku przyśpieszenia danej postaci, więc modyfikujemy go na potrzeby gry:

F=mV

F-siła
m-masa
V-prędkość


MOJA KP

UWAGA: W najbliższym czasie bede miec ograniczony ograniczony dostęp do komputera, dlatego też moje wejścia będą żadsze. Z góry przepraszam z utrudnienia, które wystąpią. Obiecuję, że postaram się do tego nie dopuścić.

http://public5.tektek.org/img/av/1003/d23/1216/6236812.pnghttp://public5.tektek.org/img/av/1003/d23/1237/9f66817.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.052 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.angelking47.pun.pl www.dblegendarysprites.pun.pl www.thoriaots.pun.pl www.ksmgora.pun.pl www.matfiznorwid.pun.pl